Cara Senang Yahudi Merosakkan Umat Islam



Mungkin ada dikalangan kita mengatakan ini semua satu kebetulan,sedangkan hakikatnya inilah perancangan teliti Yahudi,tanyalah diri sendiri samada kita pernah ditewaskan atau tidak dengan senjata-senjata ini :


SONG
Lagu yang menghiburkan.Ada anak-anak muda Islam yang tidak tahu mengucap tapi boleh menghafal lagu Hindustan atau lagu inggeris yang panjang menjela tapi tidak tahu membaca Al Fatihah.Malah ada dikalangan ibubapa yang menggalakkan untuk berkaraoke agar anak boleh menjadi penyanyi atau pelakon.

SEX
Lagi satu kegilaaan remaja atau orang tua.Sex ada dimana-mana,di kaca tv ,dalam filem,dalam iklan.Babak sex memang lumrah.Malah ada penerbit filem yang sudah berani memaparkan adegan berbikini di kolam renang.Ada pula yang lebih berani merakamkan adegan seks diri sendiri kononya untuk tatapan peribadi dan berkongsi dengan kawan menyaksikannya. Lagi sekali Yahudi Laknatullah berjaya.

SMOKE
Rokok menjadi kegilaan para remaja dan sekarang ini remaja perempuan semakin berani menghisap rokok di khalayak ramai.Kononya merekalah yang 'up to date'.Dulu perempun yang merokok ini adalah golongan pelacur atupun penari kabaret

SPORTS
Pelbagai jenis sukan ditonjolkan sama ada untuk lelaki atau perempuan.Mereka sama -sama berlumba untuk mencari nama hinggakan bola sepak wanita turut di adakan.Bila bersukan tutup aurat jauh sekali..Sembahyang pun selalu 'miss'. Bukan sahaja pemain,malahan yang menonton.

FUN
Hiburan dimana -mana.Kita dapati makin banyak pusat hiburan yang melalaikan di buka.Malahan makin ramai di panggil artis-artis luar negara untuk menghiburkan.Ada juga hiburan yang mengenakan sysrat membeli minuman keras untuk melihat konsert seseorang artis

FASHION

Fesyen terutama perempuan yang bermacam-macam,sehinggakan kalau pakai tudung punmereka tidak menutup aurat.Pakai tudung tapi berbaju ketat yang kadang -kadang menampakkan pusat.Yahudi ketawa lagi ...umat Islam dah hampir sama macam dia..

FOOD
Banyak makanan yang diragukan status halalnya dijual dipasaran kita.Kita berbangga dengan makan barat seperti fast food dan buah kurma yang menjadi makanan Rasulullah di pandang hina.Bila makan benda haram ,macamana iman nak mantap,maka lahirlah generasi umat Islam yang berfikiran macam Yahudi.
Walaupun nampak remeh tapi inilah cara-cara halus Yahudi merosakkan hati generasi umat Islam.

6 comments:

ABC said...

betul 2

Faizul Osman said...

yahudi memang nak menghancurkan umat Islam... Umat Islam yg berakal sahaja menyedarinya akan hakikat ini...

http://mohdfaizulosman.blogspot.com/2012/09/10-popular-di-bulan-ogos.html

RazFiRa said...

hmmm..dah banyak terpengaruh dah ni

Anonymous said...

Video 3gp Mujahideen Suluk sembelih leher Tagalog seperti sembelih ayam.................
(Basilan, Filipina selatan)!!!

http://www.mediafire.com/?5nghabdzlwzvwa9

Kalau berani tengok, sila download!!!



Anonymous said...

semalam aku kat satu kdai nasik kandaq ....jumpa kawan...
tetiba ada satu meja satu famili melantak mentekedarah....punya banyak makanan di oder.....sampai tak habis......

aku rasa melayu nih mai dari luaq...key ell kot? pasai yg betina pakai fesyen nampak ketiak nampak lurah tengah dada...singlet saja....berkemban ler kata orang....kita yg duduk rasa malunya....tapi dia buat selamber je......tak dak beza dia dgn bukan Islam....tapi yg bukan Islam aku tengok lagi sopan cara berpakaian......

nih semua ajenda yahudi ler tuh......

caliph shuriken said...

lagi satu unsur hiburan via citer kartun.. ni khas utk bentuk minda kanak2 supaya abaikan pelajaran...

Post a Comment

 
Design by Fakta Dan Kisah Bumi | Bloggerized by Kisah Bumi
Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...