Bilangan Kuntum Ros Dan Maksudnya



Sekuntum – Cinta yang luar biasa. Seluruh hidupku hanya ada kamu…

2 Kuntum ros – Kita berdua sangat saling mencintai.

3 Kuntum ros – Aku cinta kamu.

6 kuntum ros – Aku mahu menjadi milik kamu.

9 kuntum ros – Mencintai satu sama lain selamanya.

11 kuntum ros – Kamu satu-satunya yang aku cintai dalam hidup.

12 kuntum ros – Sememangnya aku telah jatuh cinta dan sangat tertarik kepadamu..

13 kuntum ros – Peminat misteri.

24 kuntum ros – Setiap saat aku terkenangkan mu.

33 kuntum ros – aku tersangat-sangat cintakan mu.

36 kuntum ros – Feeling romantic attachment because you come to me.

44 kuntum ros – Tetap mencintaimu sampai bila-bila.

50 kuntum ros – This is Regretless Love.

56 kuntum ros – My love.

66 kuntum ros – Successfull love affair.

99 kuntum ros – Cinta kita abadi.

100 kuntum ros – Tetap mencintai dan akan mengasihi sampai mati.

101 kuntum ros – Tiada cinta lain selain kamu.

108 kuntum ros – Please marry me!

111 kuntum ros – Eternal Love.

123 kuntum ros – Free love.

144 kuntum ros – Mencintaimu siang dan malam.

365 kuntum ros – Teringatkan kamu setiap hari, mencintaimu setiap detik dan waktu.

999 kuntum ros – Everlasting and eternal love.

1001 kuntum ros – Faithful live, till forever.

0 comments:

Post a Comment

 
Design by Fakta Dan Kisah Bumi | Bloggerized by Kisah Bumi
Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...