Mp3 Paling Unik Di Dunia



Semakin banyak ciptaan terbaru manusia yang kreatif dan inovatif dalam mereka cipta sesuatu yang berbeza dan serta unik. Buat pengemar muzik yang sentiasa mengikut perkembagan teknologi pasti tidak akan ketinggalan dengan rekaan Mp3 yang unik, menarik perhatian dan boleh digunakan mengikut keadaan.

Berikut adalah antara Mp3 yang paling unik di dunia:



1 . Ballpen MP3 Player




Pernahkah anda memiliki pen, mp3 player dan penyimpan data sekaligus? mungkin belum pernah. Itulah sebabnya produk ini dikeluarkan. Di reka khusus sehingga dalam waktu pengisian bateri selama 7 jam, anda sudah dapat mendengar muzik sambil menulis.


2 . Bousuishiyou “Waterproof” MP3 Player




Adakah anda pernah terfikir untuk berenang/menyelam sambil menikmati muzik kesukaan anda? sekarang bukan lagi angan-angan, sebab mp3 player yang satu ini merupakan yang pertama di kelas mp3 player kalis air hingga kedalaman 50 M.


3 . Toshiba Parachan MP3 Player




Sebuah penemuan yang aneh, itulah yang pertama kali terpikir oleh orang ketika melihat produk ini. MP3 player keluaran Toshiba ini berbentuk seperti ikan paus dan tidak memiliki sesuatu apapun yang lebih.


4 . Fruits MP3 Player




Ini hanyalah sebuah mp3 player yang berbentuk sungguh comel dan dapat mengeluarkan aroma buah-buahan sehingga selagi mendengar muzik, anda dapat menikmati rasa buah walaupun hanya baunya saja.


5 . Solid Alliance iCools MP3 Player


Pernahkah anda berpikir untuk tidak membuang bekas gula0gula anda? mungkin tidak, tapi setelah melihat produk home made ini mungkin anda cukup berminat untuk membuat satu. Dilengkapi dengan pemutar radio, serta FM radio, MP3 player ini merupakan salah satu yang paling lengkap.


6 . Wallet MP3 Player


Kemajuan teknologi tidak lagi dapat disangkal, MP3 player semakin nipis dari hari ke hari, berikut ini merupakan salah satu contohnya. Dengan tebal hanya 0.091-inches and berat hanya 0.035-pounds, MP3 player ini dapat menyimpan data hingga 4GB dan dapat memainkan muzik hingga 5 jam.


7 . Bratz Plugged In Liptunes MP3 Player

Jangan tertipu dengan reka bentuknya, kerana mp3 ini tidak memiliki tekstur lipstick dan tidak ada lipsticknya. Yang unik dan istimewa dari MP3 player ini adalah teknik untuk promosi dan konsep yang mantap yang mampu menarik perhatian.

1 comments:

saifudin said...

salam super sahabat,
tetap semangat dan sukses selalu ya
ditunggu kunjungan baliknya :)

Post a Comment

 
Design by Fakta Dan Kisah Bumi | Bloggerized by Kisah Bumi
Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...