Beza Facebook Lelaki Dan Perempuan



Korang nak tahu tak apa perbezaan antara Profil facebook perempuan dan lelaki?? mari tengok gambar ni..


sekarang dah taw tak?ekekke , maksudnya jika perempuan tulis status yang menyatakan dia sakit, mesti ramai lelaki yang komen tanya kenapa..tapi bila lelaki yang tulis status menyatakan dia sakit, eksiden ke apa, takde pun perempuan yang nak komen ? nape ya? pelik2 .. :|

3 comments:

ayut said...

hihihi..ada benar ye tu :D

caliph shuriken said...

yup, slalu cmtu laa ^^

sieyzu eiyka said...

HAHA . accept the fact ! Dah memang fact dy camtu . ;)

Post a Comment

 
Design by Fakta Dan Kisah Bumi | Bloggerized by Kisah Bumi
Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...